EĞİTİM POLİTİKAMIZ
Uygulama ağırlıklı Diş Hekimliği Lisans eğitiminin Temel Tıp Bilimleri temelinde güçlü, klinik öncesi uygulamalarının geniş kapsamda ve uzun süreçte gerçekleştirildiği, klinik ortamın eğitimin ilk yıllarından itibaren tanıştırıldığı ve hasta merkezli multidisipliner şeklide klinik eğitimlerin verildiği bir yapıda sunmak eğitim politikamızdır.
Bu sistem içinde temel tıp ve diş hekimliği teorik konularının üzerine teşhis ve tedavi planlaması ile uygulamalarında kanıtı arayan ve hastanın problemlerini bütüncül bir yaklaşımla çözebilen diş hekimleri yetiştirilmesi hedeflenmektedir.
Programın başarısı sadece yazılı-sözlü ve uygulamalı sınavlarla değil, öğrenci merkezli eğitim temelinde yıl içindeki öğrenci bireysel performanslarının değerlendirildiği port folyo uygulamaları ve öğrenci ve öğretim elemanlarının geri dönüşlerinin anket uygulamaları ve bireysel görüşmelerle değerlendirildiği bir mekanizma ile akademik dönem ve yılsonlarında izlenerek ölçme-değerlendirmeler gerçekleştirilecektir.
Eğitim-öğretim faaliyetleri içerisinde öğrenci merkezli sistemimizin en önemli parçası öğrencilerimizi araştırmaya yönlendirerek doğru kanıtı bulmalarında yol göstermektir. Bu yönü ile de araştırma faaliyetlerine katılımları, tüm teorik dersler için öğrenci bireysel hazırlıklarının değerlendirilmesi ile başlayan süreçte kanıtı aramak ve bulunan kanıtı teşhis ve tedavi protokollerine uygulamalarını sağlamak için gerekli araştırma eğitimleri üçüncü sınıftan itibaren verilerek öğretim üyeleri ile beraber araştırma projelerine katılmaları, projeleri ile alakalı veya bağımsız olarak bitirme tez projelerini oluşturmaları için gerekli teorik dersler ve uygulamalar tüm öğrencilerimize verilecektir. Üniversitemizin ve fakültemizin alt yapısı ve fiziksel alanları lisans programımızın araştırma eğitimi ve uygulamaları için hazırlanmıştır.
Analitik düşünce yeteneğine sahip, eleştirel düşünebilen, girişimci, yenilikçi, bilgiye ulaşmayı, kullanmayı ve paylaşmayı öğrenmiş ve kendisinin farkında olan mutlu diş hekimleri yetiştirmek misyonundaki fakültemizde hedeflerimize ulaşma durumumuz akademik dönem ve yılsonundaki değerlendirmeler sonucunda belirlenecektir.